Ben hem iPhone hem iPad i güncelledim. Şu cihazları birbirine bağlayıp, iPhone gelen çağrıları iPad'e de aktarma işi nasıl Yapılıyor bilen var mı?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:15:25 -->-> Daha önceki mesaj 12:13:18 --
Resimdeki olayı demek istiyorum
Hocam resimdeki olay için biraz daha beklemelisin henüz macbooklara güncelleme gelmedi, güncellemeden sonra aynen resimdeki olayı kullanabilirsin. Tek hesap üzerinden 3 cihaz mantığı yani.