hacım 3g kapanmıyor mu? yarım gün bile gitmez ozaman bana yandık :S
Hayır hocam yani şöyle anlatayım;
Şarjdan tasarruf amacıyla iOS 7.x.x sürümlerinde sadece EDGE'yi açık bırakabiliyorduk.Ama maalesef iOS 8 sürümünde kaldırıldı.Onun yerine LTE aktifleştirme seçeneği geldi.Yani direk 3G ve LTE açıp kapatabilirsiniz sadece.
Batarya durumu zaten kötü.