Size tavsiyem şuan iOS 8'e geçmemeniz yönünde.Batarya durumu berbat ve 3G kapanmıyor şarj süresini çok etkileyen bir durum.Adamlar LTE seçeneği koymuş biz hala EDGE ile dolaşma derdindeyiz.Farklı bir konuya gelirsek bugün biz HD kanallara ücretsiz kavuştuğumuz için seviniyoruz adamlar şuan 4K izliyor.Geriden geliyoruz,çok geriden..
hacım 3g kapanmıyor mu? yarım gün bile gitmez ozaman bana yandık :S