Iphone 5S Şebeke Sorunu
19
●15.602
- 12-07-2014, 18:24:50bende de 32gb 5s gold var
7.1.1 yükleyince olmuştu hala devam ediyor
bazen çekmiyor, arayan ulaşamıyor, arayan kim mesajı geliyor sanırım kronik bir sorun simkartı bende değiştireceğim bakalım
çözüm bulan olursa yazsın lütfen - 12-07-2014, 20:27:14Hocam kılıf kullanıyormusunuz yeni son zamanlarda kılıf aldınız mı ?misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2014, 02:25:49Yazılımsal sıkıntı bendede aynısı oluyor. iPhone 4S kullanıyorum. Aranıyor yazısından sonra hard reset atmadan tekrar şebeke geri gelmiyor. Mesajlar 1 gün geç bile geldiği oluyor. Hatta mailler 1 hafta sonra bildirimi geldi.
Tamamen rezalet bir sürüm ile karşı karşıyayız.
Tamamen rezalet bir sürüm ile karşı karşıyayız.