• 07-07-2014, 17:49:40
    #10
    6 aydır sorunsuz kullanıyordum yeni oldu bu sorun bende.
  • 07-07-2014, 18:13:56
    #11
    Bende yaşamıştım bu sorunu, sonra sim kartımı değiştirdim. Düzeldi.
  • 07-07-2014, 18:22:28
    #12
    Sorun çıkmasından şüphe ettiğim için güncelleme yapmamıştım iyiki yapmamışım. Eğer güncelledikten sonra birkaç 5S te bu sorun oluyorsa kesin bendede olur bedevi şansım var biraz o yüzden yapmıyorum.
  • 08-07-2014, 04:16:51
    #13
    7.1.1 versiyonuna geri yükledim fakat düzelmedi, ne yapabilirim arkadaşlar :|
  • 12-07-2014, 18:24:50
    #14
    bende de 32gb 5s gold var

    7.1.1 yükleyince olmuştu hala devam ediyor

    bazen çekmiyor, arayan ulaşamıyor, arayan kim mesajı geliyor sanırım kronik bir sorun simkartı bende değiştireceğim bakalım

    çözüm bulan olursa yazsın lütfen
  • 12-07-2014, 18:33:19
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bence direk servise gönder.
  • 12-07-2014, 20:20:37
    #16
    ben de yükselttim fakat hata olmadı bende. hattım avea telefon 5s silver.
  • 12-07-2014, 20:27:14
    #17
    misal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7.1.1 versiyonuna geri yükledim fakat düzelmedi, ne yapabilirim arkadaşlar :|
    Hocam kılıf kullanıyormusunuz yeni son zamanlarda kılıf aldınız mı ?
  • 13-07-2014, 02:25:49
    #18
    Yazılımsal sıkıntı bendede aynısı oluyor. iPhone 4S kullanıyorum. Aranıyor yazısından sonra hard reset atmadan tekrar şebeke geri gelmiyor. Mesajlar 1 gün geç bile geldiği oluyor. Hatta mailler 1 hafta sonra bildirimi geldi. Tamamen rezalet bir sürüm ile karşı karşıyayız.