Yazılımsal sıkıntı bendede aynısı oluyor. iPhone 4S kullanıyorum. Aranıyor yazısından sonra hard reset atmadan tekrar şebeke geri gelmiyor. Mesajlar 1 gün geç bile geldiği oluyor. Hatta mailler 1 hafta sonra bildirimi geldi.

Tamamen rezalet bir sürüm ile karşı karşıyayız.