Merhabalar, yaklaşık 6 aydır 5s kullanıyorum. Fakat son 2 gündür bir sorunum var. Telefon darbe almadı, kendiliğinden oldu bu sorun.
Turkcell kullanıyorum her zaman full çeken sinyal sürekli artıyor ve azalıyor. 10 saniyede bir değişkenlik gösteriyor, hiç sabit kalmıyor. Bazen "aranıyor" yazısı bile geliyor ama ardından tekrar full.
Ayarlar>Operatörler bölümünden otomatik değil de manuel yapmak istediğimde ise "ağ listesi yüklenemiyor" diye uyarı verdi.
Hatırladığım kadarı ile telefona yaptığım son değişiklik 7.1.2 versiyonuna yükseltmek oldu. Resetleme, sim çıkarma gibi şeyler işe yaramadı. Telefonu sıfırlamalı mıyım, yoksa garantiye vermeli miyim ? Başka çözümü olan varsa teşekkür ederim.
Iphone 5S Şebeke Sorunu
19
●15.602
- 07-07-2014, 17:39:47IPhone 5'te de aynı sorun var. Ayrıca bu son güncellemeden sonra değil daha önceden de vardı. Birkaç söylenti okumuştum internette. Hattınızı kestirmek yerine yeni bir simkart alıp onu takın diyorlardı. Sorun genelde bundan kaynaklanıyor diyorlardı. Yarın değiştirecem bakalım.
- 07-07-2014, 17:40:49Ben bu şekilde kullanıyorum yinede değişen bir şey yok malesef.loc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle