• 07-04-2013, 13:44:35
    #1
    Merhaba yıllardır blackberry kullanıcısıyım iphone hakkında pek fazla bilgi sahibi değilim.

    Dün akşam iphone almak için yeltendim ama bir çok çeşit çıktı karşıma.

    Fiyat olarak İphone4 benim bütceme uygun lakin ondada İphone 4g diye birşey gördüm bu 4g iphone 4'den farkı nedir ?

    Outlet ürünler gördüm bunlar yurtdışından gelen telefonlarmı oluyor ?

    Son olarak iphone oyunları sanırım 500mb felan bir kaç oyun indirsem 8gb bana yeterli olurmu ?
  • 07-04-2013, 13:51:01
    #2
    🌐 xvizyon ❤ r10
    8 gb herhalde kotan değil mi?Eğer internet kotansa wifi olan yerlerden indirirsin indereceklerini..Yok 8gb hafıza diyorsan da ki muhtemelen dediğin budur.8 gb yeterlidir bolca oyun oynamayacaklar için iphone nun temel özelliği hızıdır çünkü 3-5 program 3-5 oyun iphone için uzun süre hızlı kullanım,sorunsuz kullanım demektir.
  • 07-04-2013, 13:52:30
    #3
    Peki hocam bu iphone 4 ile iphone 4g arasında bir fark varmı ? Uygulama uyumsuzluğu kamera özelliği vs gibi ?
    İntenette araştırdığımda 4'e bazı yerlerde 4g bazı yerlerde sadece 4 demişler tam çözemedim.
  • 07-04-2013, 14:20:30
    #4
    🌐 xvizyon ❤ r10
    herhangi bir fark yoktur 4g daha Türkiye de alt yapısı yok önemli bir şey değil yani..
  • 07-04-2013, 14:34:03
    #5
    Msn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam bu iphone 4 ile iphone 4g arasında bir fark varmı ? Uygulama uyumsuzluğu kamera özelliği vs gibi ?
    İntenette araştırdığımda 4'e bazı yerlerde 4g bazı yerlerde sadece 4 demişler tam çözemedim.
    iPhonede 4 versiyonlarında 4 ve 4S var hocam 4g diye birşey duymadım daha.Ayrıca iPhone 4 ve 4s serilerinde 4G teknolojisi kullanılmıyor diye biliyorum.8 gb sana yetmez oyunlar gerçekten kaliteli indirdikçe indiresin geldiği için en azından 16 gb almanı tavsiye ederim.Ben 4s aldığımda 32gb almıştım yetmedi bana.
  • 07-04-2013, 14:53:24
    #6
    Çok yerde karşılaştığım için böyle birşeyin olduğunu sanıyordum.

    http://img479.yukle.tc/images/1703Untitled-20.png
  • 08-04-2013, 02:27:41
    #7
    4g dedikleri 4. nesildir. (generation) . 4 ve 4g aynı şey oluyor.