Merhaba yıllardır blackberry kullanıcısıyım iphone hakkında pek fazla bilgi sahibi değilim.
Dün akşam iphone almak için yeltendim ama bir çok çeşit çıktı karşıma.
Fiyat olarak İphone4 benim bütceme uygun lakin ondada İphone 4g diye birşey gördüm bu 4g iphone 4'den farkı nedir ?
Outlet ürünler gördüm bunlar yurtdışından gelen telefonlarmı oluyor ?
Son olarak iphone oyunları sanırım 500mb felan bir kaç oyun indirsem 8gb bana yeterli olurmu ?