Konu
Blackberryden İphone'ye geçiş.
07-04-2013, 14:53:24
#6
Msn
Çok yerde karşılaştığım için böyle birşeyin olduğunu sanıyordum.
http://img479.yukle.tc/images/1703Untitled-20.png