• 08-03-2013, 11:30:10
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Seken adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok başarılı bir çalışma olmuş. Butonları ve sol üst menüyüde grafiksel olarak geliştirebilirseniz çok daha gösterişli bir oyun olacağına inanıyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.
    Önerin için teşekkürler. Car Driver 2 da görseller ile daha fazla uğraşıyorum. Daha iyi olacak umarım.
  • 09-03-2013, 16:00:32
    #38
    Oynanabilirlik açısından değerlendirme yapamayacağım ama grafikler biraz kötü olmuş sanki.
    Ne kadar zamanınızı aldı?
  • 13-03-2013, 11:22:11
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Cpt_HooK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oynanabilirlik açısından değerlendirme yapamayacağım ama grafikler biraz kötü olmuş sanki.
    Ne kadar zamanınızı aldı?
    Grafikler ve modeller hazır satın alındı.
    1 hafta kadar sürdü kodlaması
  • 02-05-2013, 10:45:27
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Oyun güncellendi. Artık 36 bölüm açık.
  • 03-05-2013, 09:51:01
    #41
    tebrikler oyunu çok başarılı buldum
  • 03-05-2013, 18:00:23
    #42
    Üyeliği durduruldu
    yazilimportal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tebrikler oyunu çok başarılı buldum
    Teşekkürler dostum.
  • 03-05-2013, 18:14:42
    #43
    Pm gönderdim hocam, tebrikler elinize sağlık
  • 04-05-2013, 00:21:42
    #44
    tebrikler hocam gayet hoş olmuş ilk deneme için..

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:21:42 -->-> Daha önceki mesaj 00:18:59 --

    cameralardan en iyisi 2. kamera olmuş. birde tekrar kısmında replay yazıyo restart olsa daha doğru olur. ukalalık etmek için söylemiyorum yanlış anlamazsın umarım.
  • 09-05-2013, 02:25:43
    #45
    1 haftada geliştirilen oyun için yapılan indirme çok güze bir rakam. Başarılarınızın devamını dilerim. Unity'e çalışırken hangi kaynaklardan faydalandınız?