Çok başarılı bir çalışma olmuş. Butonları ve sol üst menüyüde grafiksel olarak geliştirebilirseniz çok daha gösterişli bir oyun olacağına inanıyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.
Önerin için teşekkürler. Car Driver 2 da görseller ile daha fazla uğraşıyorum. Daha iyi olacak umarım.