tebrikler hocam gayet hoş olmuş ilk deneme için..
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:21:42 -->-> Daha önceki mesaj 00:18:59 --
cameralardan en iyisi 2. kamera olmuş. birde tekrar kısmında replay yazıyo restart olsa daha doğru olur. ukalalık etmek için söylemiyorum yanlış anlamazsın umarım.