• 03-03-2021, 16:17:02
    #1
    Merhaba, az önce Google Developer Lisans için 25 dolar ödeme yaptım fakat kimlik onayı vs. diyordu anında açıldı kimlik yükleme bölümü vs. gelmedi. Acaba yanlış bir şey mi yaptım?

  • 03-03-2021, 16:20:57
    #2
    Uygulama upload etmeye çalıştığınızda uyarı verecektir hocam. O zaman doğrulama yapmanız gerekiyor. Ayrıca her hesapta istemiyor.
  • 03-03-2021, 16:24:53
    #3
    BD911 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uygulama upload etmeye çalıştığınızda uyarı verecektir hocam. O zaman doğrulama yapmanız gerekiyor. Ayrıca her hesapta istemiyor.

    Sanırım bende istemiyor.
  • 03-03-2021, 16:27:32
    #4
    illaki ister bugün istemediyse yarın isteyebilir
  • 03-03-2021, 16:37:47
    #5
    Hocam hesap ayarlarını karıştırırsanız bir menü var orası için. Kimlik vs yüklüyorsunuz. İstemeden de yayınlama yaparsınız sanırım ama bir noktada isteyecek. Ben baştan yaptım.
  • 04-03-2021, 04:34:20
    #6
    Hocam hesabi direk açıyor zaten.


    Uygulama için taslakda oluşturuyordu iz.

    Ana sayfadayken yukarda yazması lazım kimlik onayı lazım diye .

    Yabancı play console değil doğrumu ? Bazı ülkelerde kimlik onayı yok
  • 04-03-2021, 11:42:06
    #7
    ByEmre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hesabi direk açıyor zaten.


    Uygulama için taslakda oluşturuyordu iz.

    Ana sayfadayken yukarda yazması lazım kimlik onayı lazım diye .

    Yabancı play console değil doğrumu ? Bazı ülkelerde kimlik onayı yok
    Danimarka'da yaşıyorum, ve gmail ve hesabı buradan açtım.
  • 04-03-2021, 15:45:36
    #8
    kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Danimarka'da yaşıyorum, ve gmail ve hesabı buradan açtım.
    kimlik istemez hocam yurtdışı hesaplarda