Hocam hesabi direk açıyor zaten.


Uygulama için taslakda oluşturuyordu iz.

Ana sayfadayken yukarda yazması lazım kimlik onayı lazım diye .

Yabancı play console değil doğrumu ? Bazı ülkelerde kimlik onayı yok