Hocam hesabi direk açıyor zaten.
Uygulama için taslakda oluşturuyordu iz.
Ana sayfadayken yukarda yazması lazım kimlik onayı lazım diye .
Yabancı play console değil doğrumu ? Bazı ülkelerde kimlik onayı yok
Danimarka'da yaşıyorum, ve gmail ve hesabı buradan açtım.