• 22-09-2020, 22:06:55
    #1
    Herkese merhaba;

    IOS için webview uygulama oluşturmak istiyorum. Araştırmalarıma göre webview uygulamalar appStore'dan geri dönüyormuş. Bu konuda ücreti-mukabilinde, beni aydınlatacak bilirkişi birine ihtiyacım var.

    Teşekkür ederim.
  • 22-09-2020, 22:08:55
    #2
    hocam 4 tane e-ticaret uygullamam var müşterilerime yapıyorum hem google play hem appstore şuana kadar hiç bir sorun yaşamadım 2 yıl oldu sadece appstore yılık ücret alıyor o kadar şahsen ben bi sorun yaşamadım fakat uygulama ios tasarım şartları var onlara uyması gerekiyor.
  • 22-09-2020, 22:10:25
    #3
    Apple’ın belirli kuralları var onlara uymanız ve mac bir pc gerekli hocam
  • 23-09-2020, 00:27:49
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok karmaşık bir site değilse native olarak yapalım uygun fiyata dilerseniz.
  • 23-09-2020, 00:42:53
    #5
    Rodisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 4 tane e-ticaret uygullamam var müşterilerime yapıyorum hem google play hem appstore şuana kadar hiç bir sorun yaşamadım 2 yıl oldu sadece appstore yılık ücret alıyor o kadar şahsen ben bi sorun yaşamadım fakat uygulama ios tasarım şartları var onlara uyması gerekiyor.
    anladım hocam teşekkür ederim, özelden fiyat teklifi iletebilir misiniz?

    mesut_doku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple’ın belirli kuralları var onlara uymanız ve mac bir pc gerekli hocam
    bilgilendirme için teşekkür ederim hocam.

    ermvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok karmaşık bir site değilse native olarak yapalım uygun fiyata dilerseniz.
    özelden fiyat teklifi iletebilir misiniz?
  • 23-09-2020, 04:02:33
    #6
    Konu sahibinin izniyle @Rodisoft; @ermvrs; teklif yollayabilir misiniz. E-ticaret sitesi için, onesignal destekli ve kaynak kodlarıyla. Teşekkürler.
  • 23-09-2020, 09:07:10
    #7
    whitelion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba;

    IOS için webview uygulama oluşturmak istiyorum. Araştırmalarıma göre webview uygulamalar appStore'dan geri dönüyormuş. Bu konuda ücreti-mukabilinde, beni aydınlatacak bilirkişi birine ihtiyacım var.

    Teşekkür ederim.
    Konumu inceleyebilirsiniz
    https://www.r10.net/android-amp-ios-...w-10084-a.html
  • 23-09-2020, 09:16:54
    #8
    Ayzeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu sahibinin izniyle @Rodisoft; @ermvrs; teklif yollayabilir misiniz. E-ticaret sitesi için, onesignal destekli ve kaynak kodlarıyla. Teşekkürler.
    konumu inceleyebilirsiniz
    https://www.r10.net/android-amp-ios-...w-10084-a.html