Herkese merhaba;
IOS için webview uygulama oluşturmak istiyorum. Araştırmalarıma göre webview uygulamalar appStore'dan geri dönüyormuş. Bu konuda ücreti-mukabilinde, beni aydınlatacak bilirkişi birine ihtiyacım var.
Teşekkür ederim.
IOS app
7
●181
- 22-09-2020, 22:08:55hocam 4 tane e-ticaret uygullamam var müşterilerime yapıyorum hem google play hem appstore şuana kadar hiç bir sorun yaşamadım 2 yıl oldu sadece appstore yılık ücret alıyor o kadar şahsen ben bi sorun yaşamadım fakat uygulama ios tasarım şartları var onlara uyması gerekiyor.
- 22-09-2020, 22:10:25Appleın belirli kuralları var onlara uymanız ve mac bir pc gerekli hocam
- 23-09-2020, 00:42:53anladım hocam teşekkür ederim, özelden fiyat teklifi iletebilir misiniz?Rodisoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bilgilendirme için teşekkür ederim hocam.mesut_doku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özelden fiyat teklifi iletebilir misiniz?ermvrs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-09-2020, 09:07:10Konumu inceleyebilirsinizwhitelion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/android-amp-ios-...w-10084-a.html - 23-09-2020, 09:16:54konumu inceleyebilirsinizAyzeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/android-amp-ios-...w-10084-a.html