Herkese merhaba;

IOS için webview uygulama oluşturmak istiyorum. Araştırmalarıma göre webview uygulamalar appStore'dan geri dönüyormuş. Bu konuda ücreti-mukabilinde, beni aydınlatacak bilirkişi birine ihtiyacım var.

Teşekkür ederim.