whitelion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese merhaba;

IOS için webview uygulama oluşturmak istiyorum. Araştırmalarıma göre webview uygulamalar appStore'dan geri dönüyormuş. Bu konuda ücreti-mukabilinde, beni aydınlatacak bilirkişi birine ihtiyacım var.

Teşekkür ederim.
Konumu inceleyebilirsiniz
https://www.r10.net/android-amp-ios-...w-10084-a.html