• 10-01-2020, 07:17:36
    #1
    Merhaba, uygulamamı yayınlayabileceğim bir hesap arıyorum. Google tarafından alırsam 25$ daha uyguna satan olur belki diye konu açıyorum 10-15$ arası hesap satan var mı acaba?
  • 10-01-2020, 07:22:32
    #2
    Platin üye
    20 dolara hesap satabilirim
  • 10-01-2020, 07:28:29
    #3
    Aksine normalde daha pahali hocam piyasasi bilginiz olsun
  • 10-01-2020, 08:03:33
    #4
    Lim10Ata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20 dolara 10.5 ay süresi kalan hesap satabilirim
    25 dolar ödenen console hesapları sınırsızdır hocam her yıl sizden ücret istemez
  • 10-01-2020, 08:14:43
    #5
    Platin üye
    CanKzlsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    25 dolar ödenen console hesapları sınırsızdır hocam her yıl sizden ücret istemez
    Sanırım appstorela karıştırdım onda yıllıktı diye hatırlıyorum uyarın için teşekkür ederim dostum düzeltiyorum
  • 10-01-2020, 08:16:12
    #6
    Lim10Ata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım appstorela karıştırdım onda yıllıktı diye hatırlıyorum uyarın için teşekkür ederim dostum düzeltiyorum
    Evet appleninki yıllık ödeme yapılıyor
  • 10-01-2020, 15:50:29
    #7
    Lim10Ata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım appstorela karıştırdım onda yıllıktı diye hatırlıyorum uyarın için teşekkür ederim dostum düzeltiyorum
    appstore hesapları 100 dolar senelik nasıl bir karışıklık bu