CanKzlsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
25 dolar ödenen console hesapları sınırsızdır hocam her yıl sizden ücret istemez
Sanırım appstorela karıştırdım onda yıllıktı diye hatırlıyorum uyarın için teşekkür ederim dostum düzeltiyorum