Lim10Ata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım appstorela karıştırdım onda yıllıktı diye hatırlıyorum uyarın için teşekkür ederim dostum düzeltiyorum
Evet appleninki yıllık ödeme yapılıyor