• 16-05-2019, 22:47:13
    #1
    Merhaba r10, Genel olarak webview uygulamalar geliştirmekteyim. Sizce webview uygulamalarda admob kullanmak mı daha kazançlı yoksa adsense kullanmak mı? Zaten adsense mevcut olduğu için hiç admob eklemeyi düşünmedim . Sizin fikirleriniz nelerdir?
  • 16-05-2019, 22:50:40
    #2
    Takipteyim
    • Cybercyborg
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-05-2019, 23:11:53
    #3
    şöyle diyeyim. adsense den tbm'ler genellikle 10 kuruşu geçmiyor.
    admob da (webwiew uygulama hiç denemedim) genellikle 0,30-1 TL arasıdır.
    artık siz karar verin
    • Cybercyborg
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-05-2019, 23:17:57
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle diyeyim. adsense den tbm'ler genellikle 10 kuruşu geçmiyor.
    admob da (webwiew uygulama hiç denemedim) genellikle 0,30-1 TL arasıdır.
    artık siz karar verin
    Türkiye şartlarında oldukça iyi bir oran gibi gözüküyor hocam .
    • deepman
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-05-2019, 23:18:52
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye şartlarında oldukça iyi bir oran gibi gözüküyor hocam .
    vallahi dediğiniz gibi tavsiyem admob deneyiniz.
  • 17-05-2019, 03:10:43
    #6
    Webview’da AdSense göstermek yasak diye hatırlıyorum bi araştırırsanız iyi olacaktır.
  • 17-05-2019, 03:13:34
    #7
    ITManager adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Webview’da AdSense göstermek yasak diye hatırlıyorum bi araştırırsanız iyi olacaktır.
    Belli bir araştırma yapmıştım hocam. Adsense tek başına kullanabiliyorsunuz ancak admob ve adsense aynı anda kullanırsanız adsense otomatik olarak admobu engelliyor yani birini kullanmak zorundasınız.