Merhaba r10, Genel olarak webview uygulamalar geliştirmekteyim. Sizce webview uygulamalarda admob kullanmak mı daha kazançlı yoksa adsense kullanmak mı? Zaten adsense mevcut olduğu için hiç admob eklemeyi düşünmedim . Sizin fikirleriniz nelerdir?