Webviewda AdSense göstermek yasak diye hatırlıyorum bi araştırırsanız iyi olacaktır.
Belli bir araştırma yapmıştım hocam. Adsense tek başına kullanabiliyorsunuz ancak admob ve adsense aynı anda kullanırsanız adsense otomatik olarak admobu engelliyor yani birini kullanmak zorundasınız.