Edit : oldu
sadece yazım yanlışı yapmışım ondan dolayı çıkmıyormuş 2
●195
sadece yazım yanlışı yapmışım ondan dolayı çıkmıyormuş android:enable="true" android:clickable ="false"dersen o Layouta tıklanmaz.
RelativeLayout benimlayout;ya da
LinearLayout benimlayout;şeklinde kullanarak elementi koda tanıtmanız gerek.Daha sonra onCreateView içerisinde ya da diğer fonksyonların içinde
benimlayout= (LinearLayout)findViewById(R.id.benimlayout);bu Layout'un XML'dosyasıda hangi layouta karşılık gelmesini istiyorsanız buldurursunuz.Daha sonra
benimlayout.setOnClickListener(new View.OnClickListener() {
@Override
public void onClick(View v) {
//Tıklandığında yapılacak fonksyon buraya
}
}); kullanıp işlemi tamamlarsınız.Hepsini bir arada yapmanızda mumkun.