Merhaba. Öyle Android konusunda uzmanlaşmak için kafama göre bir şeyler yapıyorum. Fakat bir layout 'un içinde tasarımları işte iç içe relativelayout ile yapıyorum. Şunu farkettim ki android:clickablediye bir şey keşfettim ben bu xml dosyasında layoutlar 'ın birine tıkladığımda başka bir layout 'a geçişi sağlayabilir miyim ve bu layout 'a tıklanabilir halemi getirmiş oluyorum ? Java dosyasında ise ne yazık ki layout 'u tanıttıktan sonrasında setOnClickListener fonksiyonu çıkmıyor. Bir layout 'a tıklandığında başka bir sayfaya geçişi nasıl sağlayabilirim ?
Edit : oldu
sadece yazım yanlışı yapmışım ondan dolayı çıkmıyormuş