• 26-10-2018, 12:01:26
    #1
    Merhaba arkadaşlar

    Senelerdir android play store uygulamaları yapmaktayım kendim için çalışıyorum sadece. Google son 1 senedir ciddi anlamda bıktırdı artık. Sebep göstermeden hesap kapatmaları filan gına geldi.

    Bir mac bilgisayar alıp app store a geçmek istiyorum. genel olarak bilgisi olan varsa biraz açıklama yapabilir mi?
    Mesela app store da hesap kapanıyor mu?
    İhlal olunca sadece uygulama mı kaldırılıyor?
    Normal uygulama geçirmek kolay mı?
    Webview uygulama geçirmek kolay mı?


    Bu gibi sorular ve aklıma gelmeyen sorulara cevap arıyorum Bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi?

    Ek olarak en ucuz hangi mac i alıp kodlama yapıp işlerimi görebilirim.
  • 26-10-2018, 12:11:39
    #2
    Bilgim dahilinde cevap vereyim, app store developer'da hesap kapanması nadir oluyor. Fakat çok fazla uygulamanız ihlalden dolayı onaylanmazsa bi noktadan sonra uygulama inceleme süreleri iyice uzuyor ve kolay kolay onaylamıyor sizi.

    Normal süreçte de uygulama onayı alması en az 1 gün sürüyor. Sorun olursa size hatalarını söylüyorlar, düzeltip tekrar gönderiyorsunuz.

    Android gibi sonradan sorun çıkartmak yerine en baştan hataları söylüyorlar.

    Mac fiyatları iyice uçtu maalesef, 2. el ürünlere bakmanı öneririm. Biraz ağır işlemler yapacaksan PRO almak avantaj oluyor. Daha önce kullandığım Macbook Pro Mid 2014 model gayet verimli çalışıyordu, bu tarz bir şey bulabilirsen yeterli olur diye düşünüyorum.
  • 26-10-2018, 12:13:14
    #3
    Simplix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgim dahilinde cevap vereyim, app store developer'da hesap kapanması nadir oluyor. Fakat çok fazla uygulamanız ihlalden dolayı onaylanmazsa bi noktadan sonra uygulama inceleme süreleri iyice uzuyor ve kolay kolay onaylamıyor sizi.

    Normal süreçte de uygulama onayı alması en az 1 gün sürüyor. Sorun olursa size hatalarını söylüyorlar, düzeltip tekrar gönderiyorsunuz.

    Android gibi sonradan sorun çıkartmak yerine en baştan hataları söylüyorlar.

    Mac fiyatları iyice uçtu maalesef, 2. el ürünlere bakmanı öneririm. Biraz ağır işlemler yapacaksan PRO almak avantaj oluyor. Daha önce kullandığım Macbook Pro Mid 2014 model gayet verimli çalışıyordu, bu tarz bir şey bulabilirsen yeterli olur diye düşünüyorum.
    Peki hocam ihlalden dolayı onaylanmadı diyelim, düzeltme şansı veriyor değil mi? Google play askısı gibi bir şey değil yani. Sorunları düzeltip yeniden inceleyin diyebiliyorsun.
  • 26-10-2018, 12:13:59
    #4
    Mac Mini
    3. senem hesap kapanma olmadı 20 ye yakın reject yemiştir oyunlar
    Webiviewmin fonskyonel gelişmiş olması lazım diyebliyorum yoksa ret yiyor
    Komple uygulama kaldırma bir kez başıma geldi klon ünlü bir oyun firmasının avukatı şikayet etmiş komple sildiler oyunu consoledan
    Direk karşınızda bir editör muhatabbınız oluyor telefon bile arayıp konuştukları bir sistem mevcut
    Son aylarda yalnız inceleme ve geri dönüş süreleri biraz uzadı (5 - 10 gün)
  • 26-10-2018, 12:15:22
    #5
    PaLaCoRDa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam ihlalden dolayı onaylanmadı diyelim, düzeltme şansı veriyor değil mi? Google play askısı gibi bir şey değil yani. Sorunları düzeltip yeniden inceleyin diyebiliyorsun.
    Aynen öyle, sorunları söylüyorlar ekran görüntüleri ile birlikte gönderiyorlar. Düzeltip tekrar gönderiyorsunuz tekrar onay sürecine giriyorsunuz.
  • 26-10-2018, 13:28:07
    #6
    Valla iosun gözünü seveyim. 749 tl alıyor ama hepsi helal olsun. Acemilik zamanlarında gönderdiğim uygulamaları bile kabul etti. 2015 ta açtığım hesabımı kullanıyorum. Ayrıca o zamandan beri google da 27 hesap katlattım