Merhaba arkadaşlar

Senelerdir android play store uygulamaları yapmaktayım kendim için çalışıyorum sadece. Google son 1 senedir ciddi anlamda bıktırdı artık. Sebep göstermeden hesap kapatmaları filan gına geldi.

Bir mac bilgisayar alıp app store a geçmek istiyorum. genel olarak bilgisi olan varsa biraz açıklama yapabilir mi?
Mesela app store da hesap kapanıyor mu?
İhlal olunca sadece uygulama mı kaldırılıyor?
Normal uygulama geçirmek kolay mı?
Webview uygulama geçirmek kolay mı?


Bu gibi sorular ve aklıma gelmeyen sorulara cevap arıyorum Bilgisi olan varsa bilgilendirebilir mi?

Ek olarak en ucuz hangi mac i alıp kodlama yapıp işlerimi görebilirim.