Valla iosun gözünü seveyim. 749 tl alıyor ama hepsi helal olsun. Acemilik zamanlarında gönderdiğim uygulamaları bile kabul etti. 2015 ta açtığım hesabımı kullanıyorum. Ayrıca o zamandan beri google da 27 hesap katlattım