• 08-07-2018, 17:59:06
    #10
    Sabit kur olduğundan dolayı indirimli alıyorsunuz bir nevi apple stratejisi fiyat doğru
  • 08-07-2018, 22:29:51
    #11
    Asgardia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şart koşullara bakın bi fiyat yazmıyorsa budur.
    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet doğru bende öyle ödüyorum
    command adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat doğru. Apple'ın Dolar kuru düşük.
    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    279
    tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    279 TL'ye aldık biz.
    AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabit kur var uzun süredir 2.79 dan
    roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sabit kur olduğundan dolayı indirimli alıyorsunuz bir nevi apple stratejisi fiyat doğru

    Tüm cevaplar için teşekkür eerim Arkadaşlar R10+
    Bu arada şöyle ir durum oluştu, üyelik satın alma işlemi için çift adım doğrulama ile oturum açın ve sonra satın almayı yapın dedi, bende dediği şekilde yaptım, sonra profil sayfamdaki To continue your enrollment, complete your purchase now. bağlantısından satın alma işlemini tamamlamak isteyince sayfa hata veriyor.

    Önce bu ekran çıkıyor ve hemen ardından alttaki hata ekanı







    Hata Ekran= http://prntscr.com/k40n4m



    Şunu farkettim, üye adımın altında Pending yazıyor ve bu aşağı yukarı 2-3 haftayı geçti. http://prntscr.com/k40ofu


    Fikri olan yada bu durumu yaşayan varmı dostar ?
  • 09-07-2018, 01:51:21
    #12
    en çok kazandıranda apple android çöplük
  • 13-09-2018, 00:38:38
    #13
    Apple developerhesapları artık 759 tl hayırlı olsun ne zam geldi valla
  • 13-09-2018, 05:04:10
    #14
    kaan1982 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple developerhesapları artık 759 tl hayırlı olsun ne zam geldi valla
    Nereden aldınız bu bilgiyi acaba?
  • 13-09-2018, 05:49:49
    #15
    kaan1982 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple developerhesapları artık 759 tl hayırlı olsun ne zam geldi valla
    bende bu zamlardan sonra baktım ancak yenilemede 279 tl mi öyle birşey gösteriyor.
  • 13-09-2018, 10:22:44
    #16
    berkorhanbeta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nereden aldınız bu bilgiyi acaba?
    LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bu zamlardan sonra baktım ancak yenilemede 279 tl mi öyle birşey gösteriyor.

    O sayfa da 279 TL yazıyor ama en son ödeme sayfasına geldiğinde ; YIKILDIM
  • 13-09-2018, 10:28:53
    #17
    Ne tarafa ağlıyoduk? Ayıp yahu
  • 13-09-2018, 10:41:30
    #18
    fthmydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O sayfa da 279 TL yazıyor ama en son ödeme sayfasına geldiğinde ; YIKILDIM
    ciddi ciddi 250 desen x3 artmış tabi normal diğer ülkelere göre, bilgilendirme için teşekkürler.