• 07-07-2018, 23:57:28
    #1
    Edit 16.11.2020 Merak edenler için günceş fiyatı iliştireyim, 679 TL + KDV şeklinde çıkıyor

    Arkadaşlar uzun süren duns tecübes sonucu numarayı vermediler ve şahız şirketisin zaten normal hesap senin işini görür deyip başlarından salladılar. Tüm resmi evrakları ilettiğim halde.
    Neyse evlhasıl kelam normal bir developer hesabı alayım dedim ve merak TLettiğim husus, herkes 99$ dan bahsediyorken bana çıkan rakam 279TL oldu.
    Bu konu hakkında sormak istedim, developer ücretinde indirim mi oldu ?

    Ekran Resmi http://prntscr.com/k3rdy4
  • 07-07-2018, 23:59:30
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Apple beyin kuru düşük o yüzden
  • 08-07-2018, 00:02:46
    #3
    Asgardia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apple beyin kuru düşük o yüzden

    Yani bu çıkan rakam doğru mu ?
  • 08-07-2018, 00:04:12
    #4
    Üyeliği durduruldu
    senturksun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani bu çıkan rakam doğru mu ?
    Şart koşullara bakın bi fiyat yazmıyorsa budur.
  • 08-07-2018, 00:14:50
    #5
    Evet doğru bende öyle ödüyorum
  • 08-07-2018, 00:22:00
    #6
    fiyat doğru. Apple'ın Dolar kuru düşük.
  • 08-07-2018, 10:40:57
    #7
    279
  • 08-07-2018, 10:44:26
    #8
    🌐 𝘀𝗼𝗰𝗶𝗳𝗹𝘆.𝗰𝗼𝗺
    279 TL'ye aldık biz.
  • 08-07-2018, 12:12:31
    #9
    Sabit kur var uzun süredir 2.79 dan