Asgardia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şart koşullara bakın bi fiyat yazmıyorsa budur.
LinuxRoot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet doğru bende öyle ödüyorum
command adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyat doğru. Apple'ın Dolar kuru düşük.
baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
279
tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
279 TL'ye aldık biz.
AhmtBrK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabit kur var uzun süredir 2.79 dan
roadscrat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sabit kur olduğundan dolayı indirimli alıyorsunuz bir nevi apple stratejisi fiyat doğru

Tüm cevaplar için teşekkür eerim Arkadaşlar R10+
Bu arada şöyle ir durum oluştu, üyelik satın alma işlemi için çift adım doğrulama ile oturum açın ve sonra satın almayı yapın dedi, bende dediği şekilde yaptım, sonra profil sayfamdaki To continue your enrollment, complete your purchase now. bağlantısından satın alma işlemini tamamlamak isteyince sayfa hata veriyor.

Önce bu ekran çıkıyor ve hemen ardından alttaki hata ekanı







Hata Ekran= http://prntscr.com/k40n4m



Şunu farkettim, üye adımın altında Pending yazıyor ve bu aşağı yukarı 2-3 haftayı geçti. http://prntscr.com/k40ofu


Fikri olan yada bu durumu yaşayan varmı dostar ?