Şart koşullara bakın bi fiyat yazmıyorsa budur.
Evet doğru bende öyle ödüyorum
fiyat doğru. Apple'ın Dolar kuru düşük.
Sabit kur var uzun süredir 2.79 dan
Sabit kur olduğundan dolayı indirimli alıyorsunuz bir nevi apple stratejisi

fiyat doğru
Tüm cevaplar için teşekkür eerim Arkadaşlar R10+
Bu arada şöyle ir durum oluştu, üyelik satın alma işlemi için çift adım doğrulama ile oturum açın ve sonra satın almayı yapın dedi, bende dediği şekilde yaptım, sonra profil sayfamdaki
To continue your enrollment,
complete your purchase now. bağlantısından satın alma işlemini tamamlamak isteyince sayfa hata veriyor.
Önce bu ekran çıkıyor ve hemen ardından alttaki hata ekanı
Hata Ekran=
http://prntscr.com/k40n4m
Şunu farkettim, üye adımın altında Pending yazıyor ve bu aşağı yukarı 2-3 haftayı geçti.
http://prntscr.com/k40ofu
Fikri olan yada bu durumu yaşayan varmı dostar ?