Selamun Aleyküm beyler,
Bugün ilginç birşey oldu ilk defa admob panelimde istatistiklere bakarken eşleşen oranı hep %100 ken bugün nedense farklı bu bir tehlike midir ? ve neden böyle birşey oldu.İlgili ss : http://prntscr.com/d3simo
Ekstra olarak günde 3-5 tl bırakan uygulamada bugün hiç tıklama yok ve kazanç 0.01 de takıldı
Admob Hakkında
3
●711
- 06-11-2016, 17:57:08
- 06-11-2016, 19:21:49Üyeliği durdurulduAleykum selam.Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eslesme oranini kafaya takma, o an reklami goruntuleyen kisinin internet hiziyla alakali bir durum. Reklam cikmayabilir veya uygun reklam o an icin bulunamamis olabilir. Benim %94'e kadar dustugu oluyor.
Takilmayida cok onemseme gec yansiyabiliyor. Sabah 10 dan sonra bakmam daha dogru olacaktir. - 06-11-2016, 20:48:55Cevabınız için Teşekkür ederim hocamFUSEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir an böyle görünce telaşlandım.
R10 + verdim iyi forumlar.
Bir an böyle görünce telaşlandım.