FUSEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aleykum selam.

Eslesme oranini kafaya takma, o an reklami goruntuleyen kisinin internet hiziyla alakali bir durum. Reklam cikmayabilir veya uygun reklam o an icin bulunamamis olabilir. Benim %94'e kadar dustugu oluyor.

Takilmayida cok onemseme gec yansiyabiliyor. Sabah 10 dan sonra bakmam daha dogru olacaktir.
Cevabınız için Teşekkür ederim hocam Bir an böyle görünce telaşlandım.

R10 + verdim iyi forumlar.