Selamun Aleyküm beyler,
Bugün ilginç birşey oldu ilk defa admob panelimde istatistiklere bakarken eşleşen oranı hep %100 ken bugün nedense farklı bu bir tehlike midir ? ve neden böyle birşey oldu.İlgili ss :
http://prntscr.com/d3simo
Ekstra olarak günde 3-5 tl bırakan uygulamada bugün hiç tıklama yok ve kazanç 0.01 de takıldı
Aleykum selam.
Eslesme oranini kafaya takma, o an reklami goruntuleyen kisinin internet hiziyla alakali bir durum. Reklam cikmayabilir veya uygun reklam o an icin bulunamamis olabilir. Benim %94'e kadar dustugu oluyor.
Takilmayida cok onemseme gec yansiyabiliyor. Sabah 10 dan sonra bakmam daha dogru olacaktir.