Metin2Dizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamun Aleyküm beyler,

Bugün ilginç birşey oldu ilk defa admob panelimde istatistiklere bakarken eşleşen oranı hep %100 ken bugün nedense farklı bu bir tehlike midir ? ve neden böyle birşey oldu.İlgili ss : http://prntscr.com/d3simo

Ekstra olarak günde 3-5 tl bırakan uygulamada bugün hiç tıklama yok ve kazanç 0.01 de takıldı
Aleykum selam.

Eslesme oranini kafaya takma, o an reklami goruntuleyen kisinin internet hiziyla alakali bir durum. Reklam cikmayabilir veya uygun reklam o an icin bulunamamis olabilir. Benim %94'e kadar dustugu oluyor.

Takilmayida cok onemseme gec yansiyabiliyor. Sabah 10 dan sonra bakmam daha dogru olacaktir.