codecanyon hakkında soru
3
●631
- 09-05-2016, 11:33:51Merhaba arkadaşlar şimdi bu codecanyon üzerinden aldığımız bir uygulamayı tekrar yayınlarsak herhangi bir sıkıntı oluyor mu ?gereksiz etiket vs girmeyeceğim uygulama.. birde bu regular lisans olayı ne oluyor ödeme bir defamı yapılıyor ? diğer lisans türünden farkı nedir ? Buradan uygulama alıp Türkçe isimle yayınlayan varmı varsa herhangi bir sorunla karsılastı mı ?
- 09-05-2016, 13:06:25Bak regular ne diyor:
Yani karşındaki alıcılardan ücret talep etmediğin sürece bu lisansı kullanabiliyorsun. Extended lisansı ise ücretli uygulamalar için almak zorundasın.Alıntı
Ek olarak, oyun ücretsiz ama oyun içi bazı itemlar ücretli ise, yine extended almak zorundasın. Regular lisansta reklamı kaldırma ücreti dışında kimseden ücret talep edemezsin lisans gereği. Ayrıca şu adresi detaylı okursan neleri yapıp yapamayacağını bulabilirsin:
http://codecanyon.net/licenses/terms/regular
http://codecanyon.net/licenses/terms/extended - 09-05-2016, 13:44:21o kısma baktımda İngilizce zayıf olunca az cok anladım ama aklıma işte bazı takılanlar oldu sanki aylık düzenli ödeme yapacağız gibi geldi bana yada her yeni güncellemede aynı ücreti ödemek zorundaymışız gibi geldi.. NeyseAvagado adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buradan aldığımız oyunu yayınlarsak telif vs sorun yasamayız heralde sonuçta ücretini ödeyeceğiz.
- 09-05-2016, 16:37:11Bir seferlik uygun lisansı satın alırsanız problem yok. Aylık ödeme yapmıyorsunuz.enver1818 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
buradan aldığımız oyunu yayınlarsak telif vs sorun yasamayız heralde sonuçta ücretini ödeyeceğiz.