Merhaba arkadaşlar şimdi bu codecanyon üzerinden aldığımız bir uygulamayı tekrar yayınlarsak herhangi bir sıkıntı oluyor mu ?gereksiz etiket vs girmeyeceğim uygulama.. birde bu regular lisans olayı ne oluyor ödeme bir defamı yapılıyor ? diğer lisans türünden farkı nedir ? Buradan uygulama alıp Türkçe isimle yayınlayan varmı varsa herhangi bir sorunla karsılastı mı ?