o kısma baktımda İngilizce zayıf olunca az cok anladım ama aklıma işte bazı takılanlar oldu sanki aylık düzenli ödeme yapacağız gibi geldi bana yada her yeni güncellemede aynı ücreti ödemek zorundaymışız gibi geldi.. Neyse

buradan aldığımız oyunu yayınlarsak telif vs sorun yasamayız heralde sonuçta ücretini ödeyeceğiz.
Bir seferlik uygun lisansı satın alırsanız problem yok. Aylık ödeme yapmıyorsunuz.