Herkese merhaba, mobil için framework 7 kullanmış olan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirler mi?
http://www.idangero.us/framework7/#.VeWNHiXtlBc
Kullanım kolaylığı, hızı, uygulama stabilizasyonu vb.
Framework 7 Kullananlar Bakabilir mi?
2
●390
- 01-09-2015, 14:36:10
- 01-09-2015, 19:41:00hocam hybird framework kullanmak istiyor iseniz ionic öneririm. en gelişmiş hybird framework tur ayrıca cordova + angular ile çok iyi işler çıkabiliyor.samurat2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2015, 19:43:41