• 01-09-2015, 14:36:10
    #1
    Herkese merhaba, mobil için framework 7 kullanmış olan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirler mi?

    http://www.idangero.us/framework7/#.VeWNHiXtlBc

    Kullanım kolaylığı, hızı, uygulama stabilizasyonu vb.
  • 01-09-2015, 19:41:00
    #2
    samurat2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba, mobil için framework 7 kullanmış olan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirler mi?

    http://www.idangero.us/framework7/#.VeWNHiXtlBc

    Kullanım kolaylığı, hızı, uygulama stabilizasyonu vb.
    hocam hybird framework kullanmak istiyor iseniz ionic öneririm. en gelişmiş hybird framework tur ayrıca cordova + angular ile çok iyi işler çıkabiliyor.
  • 01-09-2015, 19:43:41
    #3
    PikselTech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam hybird framework kullanmak istiyor iseniz ionic öneririm. en gelişmiş hybird framework tur ayrıca cordova + angular ile çok iyi işler çıkabiliyor.
    bende ionic öneriyorum
    ve ionic kullanıyorum