samurat2000 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese merhaba, mobil için framework 7 kullanmış olan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirler mi?

http://www.idangero.us/framework7/#.VeWNHiXtlBc

Kullanım kolaylığı, hızı, uygulama stabilizasyonu vb.
hocam hybird framework kullanmak istiyor iseniz ionic öneririm. en gelişmiş hybird framework tur ayrıca cordova + angular ile çok iyi işler çıkabiliyor.