Herkese merhaba, mobil için framework 7 kullanmış olan arkadaşlar tecrübelerini paylaşabilirler mi?

http://www.idangero.us/framework7/#.VeWNHiXtlBc

Kullanım kolaylığı, hızı, uygulama stabilizasyonu vb.