Arkadaşlar merhaba, ben codecanyondan bir uygulama aldım ancak adam kandırıkçı çıktı. Kavda dövüş aylar sonra iadem onaylandı ancak bu seferde kalkıp hesabıma bakiye olarak 31 dolar yüklediler. Bende bu işten inanılmaz soğudum daha hayatta bir şey almam ve bu işlere girmem.
Sizden ricam 31 dolara sizin ürünü satın alsam hatta güzel birde yorum yazsam bana makul bir ücret ödeyebilir misiniz?
Codecanyonda satış yapanlar içeri
15
●586
- 14-04-2022, 22:42:22Yok artık. Kırk yıl düşünsem böyle bir oran aklıma gelmez. Nedir bu yahu.yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2022, 22:43:42Eğer anlaşacağınız kişi codecanyonda seviyeli bir satıcı ise komisyon oranları ona göre düşüyorwhite35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-04-2022, 22:48:30Hocam belki eski hesaplı biri vardır forumda. İnşallah vardırVERTEX35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
