• 14-04-2022, 22:37:53
    #1
    R10 Sigortacısı
    Arkadaşlar merhaba, ben codecanyondan bir uygulama aldım ancak adam kandırıkçı çıktı. Kavda dövüş aylar sonra iadem onaylandı ancak bu seferde kalkıp hesabıma bakiye olarak 31 dolar yüklediler. Bende bu işten inanılmaz soğudum daha hayatta bir şey almam ve bu işlere girmem.
    Sizden ricam 31 dolara sizin ürünü satın alsam hatta güzel birde yorum yazsam bana makul bir ücret ödeyebilir misiniz?
  • 14-04-2022, 22:41:36
    #2
    komisyon oranı çok yeni satıcıysa %50ye varan oranları mevcut
  • 14-04-2022, 22:42:22
    #3
    R10 Sigortacısı
    yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    komisyon oranı çok yeni satıcıysa %50ye varan oranları mevcut
    Yok artık. Kırk yıl düşünsem böyle bir oran aklıma gelmez. Nedir bu yahu.
  • 14-04-2022, 22:43:42
    #4
    white35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok artık. Kırk yıl düşünsem böyle bir oran aklıma gelmez. Nedir bu yahu.
    Eğer anlaşacağınız kişi codecanyonda seviyeli bir satıcı ise komisyon oranları ona göre düşüyor
  • 14-04-2022, 22:47:18
    #5
    Arkadaşların dediği gibi yeni açılan satıcı hesaplarında %40 komisyon var diye biliyorum. size pahalıya gelir hocam.
  • 14-04-2022, 22:48:30
    #6
    R10 Sigortacısı
    VERTEX35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşların dediği gibi yeni açılan satıcı hesaplarında %40 komisyon var diye biliyorum. size pahalıya gelir hocam.
    Hocam belki eski hesaplı biri vardır forumda. İnşallah vardır
  • 14-04-2022, 23:06:49
    #7
    39 dolara almak istediğimiz bir app mevcut Normalde başkasının hesabından vs almayız, güncelleme vs geldiği için ama bulamazsanız eğer bir şeyler yapmaya çalışırız hocam.
  • 14-04-2022, 23:17:16
    #8
    Yani ben orada satıcıyım fakat dedikleri gibi komisyon oranları cidden çok yüksek.

    29 dolarlık bir ürünümü alırsanız eğer bana kalan 15 dolar.
  • 14-04-2022, 23:56:02
    #9
    codecanyon da hep ********* dolmaya başladı