Arkadaşlar merhaba, ben codecanyondan bir uygulama aldım ancak adam kandırıkçı çıktı. Kavda dövüş aylar sonra iadem onaylandı ancak bu seferde kalkıp hesabıma bakiye olarak 31 dolar yüklediler. Bende bu işten inanılmaz soğudum daha hayatta bir şey almam ve bu işlere girmem.
Sizden ricam 31 dolara sizin ürünü satın alsam hatta güzel birde yorum yazsam bana makul bir ücret ödeyebilir misiniz?