VERTEX35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşların dediği gibi yeni açılan satıcı hesaplarında %40 komisyon var diye biliyorum. size pahalıya gelir hocam.
Hocam belki eski hesaplı biri vardır forumda. İnşallah vardır