• 03-02-2021, 11:34:10
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba www.ruzgarkaya.com sitemiz için android ve ios uygulama yaptıracağız.
    Lütfen ÖM dan detay sormayın herşey açık ve net.

    Uygulamalar '' webview '' şeklinde olacak.

    Uygulamaları rüzgarkaya olarak hesap açıp biz yayınlayacağız.
    Girişte 1 haber butonu 2 radyo butonu 3 siteye gir butonu olacak. Alt kısımda sosyal medya alanı ve whatsapp butonu olacak
    Teklifleri bekliyoruz. Keza zaman lüksümüz yok . Teşekkürler.
  • 03-02-2021, 11:42:09
    #2
    YirmiMedyaGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba www.ruzgarkaya.com sitemiz için android ve ios uygulama yaptıracağız.
    Lütfen ÖM dan detay sormayın herşey açık ve net.

    Uygulamaları rüzgarkaya olarak hesap açıp biz yayınlayacağız.
    Girişte 1 haber butonu 2 radyo butonu 3 siteye gir butonu olacak. Alt kısımda sosyal medya alanı ve whatsapp butonu olacak
    Teklifleri bekliyoruz. Keza zaman lüksümüz yok . Teşekkürler.
    Konuya açıklık getirmek amacıyla soruyorum, WebView mi istiyorsunuz? Çünkü belirttiğiniz özelliklerin hepsi zaten sitenizde mevcut.
    Native istiyorsanız da niteliklerini biraz daha açarsanız yardımcı olacak arkadaşlar için daha anlaşılır olur.
  • 03-02-2021, 12:13:15
    #3
    Tam olarak anlatabildiğinizi düşünmüyorum. Daha detaylı bilgi verirseniz yapmak isterim.
  • 03-02-2021, 12:22:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak anlatabildiğinizi düşünmüyorum. Daha detaylı bilgi verirseniz yapmak isterim.
    O sizin düşünceniz . İyi günler.
  • 03-02-2021, 13:06:21
    #5
    YirmiMedyaGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O sizin düşünceniz . İyi günler.
    Üstteki mesajı okursanız sadece ben olmadığımı görürsünüz.
  • 03-02-2021, 13:51:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üstteki mesajı okursanız sadece ben olmadığımı görürsünüz.
    Arkadaş anlaşılır şekilde düzeltme istedi gereğini yaptık sizde anlaşılır şekilde ifade etseydiniz gereği yapılırdı. İyi günler.
  • 03-02-2021, 18:24:59
    #7
    Üyeliği durduruldu
    YirmiMedyaGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş anlaşılır şekilde düzeltme istedi gereğini yaptık sizde anlaşılır şekilde ifade etseydiniz gereği yapılırdı. İyi günler.
    hocam çok tripli yaklaşıyorsunuz hocamız düzgünce sormuş
  • 03-02-2021, 23:28:09
    #8
    Hocam İos kısmında radyo yayını sıkıntı , yayın yapmak icin belge istiyorlar bilginiz olsun orayı geçirmek ve yayınlamak zor bilginiz olsun ,ama böyle bi belgeniz varsa yardımcı oluruz İos kısmı icin.