YirmiMedyaGrubu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba www.ruzgarkaya.com sitemiz için android ve ios uygulama yaptıracağız.
Lütfen ÖM dan detay sormayın herşey açık ve net.

Uygulamaları rüzgarkaya olarak hesap açıp biz yayınlayacağız.
Girişte 1 haber butonu 2 radyo butonu 3 siteye gir butonu olacak. Alt kısımda sosyal medya alanı ve whatsapp butonu olacak
Teklifleri bekliyoruz. Keza zaman lüksümüz yok . Teşekkürler.
Konuya açıklık getirmek amacıyla soruyorum, WebView mi istiyorsunuz? Çünkü belirttiğiniz özelliklerin hepsi zaten sitenizde mevcut.
Native istiyorsanız da niteliklerini biraz daha açarsanız yardımcı olacak arkadaşlar için daha anlaşılır olur.