omergundogar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstteki mesajı okursanız sadece ben olmadığımı görürsünüz.
Arkadaş anlaşılır şekilde düzeltme istedi gereğini yaptık sizde anlaşılır şekilde ifade etseydiniz gereği yapılırdı. İyi günler.