taksi cagirma uygulaması IOS+Android
24
●1.527
- 17-06-2019, 20:19:48Hizli cevabın icin teşekkür ederim. Sıfır yazılımın ücreti bana baya pahalıya gelecegini düşünüyorum.poremek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sıfırdan yazilacagini sormadım hocam.Sekosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-06-2019, 20:24:35iTaksi var bildiğim. Taksilerde de cihazın olması gerekiyor ama
Bu işin içerisindeydim staj zamanında.
- 17-06-2019, 20:30:03ne gibi cihaz bulunmasi gerek? uygulamalar akilli telefonlarla calisiyor. yoksa taksimetreyi mi kastediyorsun? bu gerekli degil benim icin.GokhanKaracavus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Istanbul icin dusunmuyorum ama yazdım bi kenaraheLLz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen, bi sahis dusunmuyorum. çünkü düzenli sekilde uygulamalar Android ve IOS guncellemelerinde olusan hatalar giderilecektir.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-06-2019, 20:42:05Büyük bi yatırım ile güzel işler başarılabilir, bitaksi ilk çıktığında şöförlere uygun fiyatlı akıllı telefon veriyordu. Misal piyasa değeri 500 TL olan iPhone 5s'i 250 TL e veriyordu. Hafta sonları sabah kahvaltısı vs. Şuan da mesela bitaksi şöförden yolculuk tutarından %7 komisyon alıyor.ve bi çok şöför düzensizlikten ilgisiz sorumlulardan şikayetçi, artık tüm piyasaya hükmediyor. Yeni bi uygulama için iyi bi fırsat aslında
