Büyük bi yatırım ile güzel işler başarılabilir, bitaksi ilk çıktığında şöförlere uygun fiyatlı akıllı telefon veriyordu. Misal piyasa değeri 500 TL olan iPhone 5s'i 250 TL e veriyordu. Hafta sonları sabah kahvaltısı vs. Şuan da mesela bitaksi şöförden yolculuk tutarından %7 komisyon alıyor.ve bi çok şöför düzensizlikten ilgisiz sorumlulardan şikayetçi, artık tüm piyasaya hükmediyor. Yeni bi uygulama için iyi bi fırsat aslında