iTaksi var bildiğim. Taksilerde de cihazın olması gerekiyor ama

Bu işin içerisindeydim staj zamanında.
ne gibi cihaz bulunmasi gerek? uygulamalar akilli telefonlarla calisiyor. yoksa taksimetreyi mi kastediyorsun? bu gerekli degil benim icin.
Eğer olurda ist için düşünüyorsan, uygulamanın tanıtımı için beraber çalışabiliriz. 8 yıldır ticari taksi çalıştırıyorum. Reklamdan kastım uygulamanın şöförler için tanıtımı vs.
Istanbul icin dusunmuyorum ama yazdım bi kenara

Sahis degil de bir ajans'la calisirsaniz daha saglikli olur. Cunku kapsamli boyle bir uygulama tek bir kisinin yapacagi bir is degildir.
Ornek olarak bitaksi'yi alabilirsiniz, gayet iyi calisiyor.
Aynen, bi sahis dusunmuyorum. çünkü düzenli sekilde uygulamalar Android ve IOS guncellemelerinde olusan hatalar giderilecektir.